۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85370145
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تسهیلات و انشعابات چهارگانه مطالبه روز اهالی غرب مازندران از مسوولان

نوشهر- ایرنا- تسهیلات بانکی و انشعابات چهارگانه بیشترین درخواست متقاضیان دیدار مردمی با مدیران کل نهادهای اجرایی در دفتر غرب استانداری مازندران اعلام شد که مسوولان امر باید برای رفع چالش های فراروی اهالی این منطقه تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، دفتر استانداری غرب مازندران هفتگی با حضور شماری از مسوولان استانی به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم این خطه از استان و حل مشکلات آنان پذیرای جمع زیادی از روستاییان و شهروندان در این منطقه است که از آغاز فعالیت این دفتر تا امروز به درخواست افزون بر ۱۰ هزار نفر پاسخ داده شده است.

در دیدارهای مردمی این هفته، هفت مدیرکل استانی از جمله مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران حوالی ساعت هشت صبح در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر حضور یافتند و تا ساعت ۱۴ به درخواست نفر از متقاضیان پاسخ دادند.

مهم‌ترین موضوعات متقاضیان دیدار مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری مازندران به ترتیب تسهیلات بانکی، انشعاب آب، برق و گاز، مسائل و موضوعات آموزش و پرورش، کشاورزی(تسهیلات دامداری، جواز و وام - تولیدی- مرتع)، مدیریت بحران(سیل و...)، مساعدت مالی در موضوعات درمانی و اجاره و رهن مسکن بوده است.

رسیدگی به درخواست ۱۰۲ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از پاسخگویی به درخواست ۱۰۲ متقاضی در پنجاه و دومین دیدار مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری این استان خبر داد.

حسینعلی محمدی روز سه شنبه در حاشیه ملاقات مردمی غرب استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهم ترین موضوعات متقاضیان به ترتیب تسهیلات بانکی، انشعاب آب، برق و گاز، مسائل و موضوعات آموزش و پرورش، کشاورزی (تسهیلات دامداری، جواز و وام - تولیدی- مرتع)، مدیریت بحران (سیل و...)، مساعدت مالی در موضوعات درمانی و اجاره و رهن مسکن بوده است.

وی به حضور هفت مدیرکل و معاون نهادهای اجرایی در ملاقات مردمی امروز دفتر غرب استانداری اشاره کرد و گفت: این مدیران در ملاقات مردمی امروز به درخواست های مردمی پاسخ داده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: موضوعاتی که مردم غرب مازندران در دیدارهای امروز مطالبه می کنند از لحاظ اجرایی و شرح وظیفه با مدیران کلی به این دفتر می آیند همخوانی دارد و متقاضیان از رفع مشکلاتشان راضی هستند.

به گفته وی از آغاز فعالیت دفتر غرب استانداری مازندران تا امروز افزون بر ۱۰ هزار درخواست مردمی در سامانه سامد استانداری مازندران متخص این دفتر ثبت شده است.

از زمان راه اندازی این دفتر، استاندار مازندران طبق گزارش‌های موجود، مدت پنج بار در این دفتر حضور پیدا کرد و از نزدیک با ریز مشکلات مردم آشنا شد و پای درد و دل آنها نشست و دستورات لازم برای رسیدگی به حل مشکلات مردم غرب مازندران صادر کرد.

دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار، با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکزنشین در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده‌ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست‌های اداری و دسترسی نداشتن آسان به مدیران استانی از دغدغه‌ها و رویاهای دست نیافتنی مردم غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی مؤثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

طبق آمار مسوول دفتر استانداری غرب مازندران از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون افزون بر پنج هزار نفر از مردم خطه غربی استان پس از مراجعه به دفتر و ارائه درخواست‌هایشان به مدیران استانی پاسخ دریافت کردند.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha