خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبرداد:

سامد، پل ارتباط مردم با مدیران استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۰۴

استاندار قزوین گفت: سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) ظرفیت بسیار مناسبی برای پیگیری مطالبات مردم به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر گفت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم و مراجعان باز باشد. بدین معنا که شهروندان بتوانند در فواصل زمانی مناسب امکان دیدار و گفت و گو با مدیران و طرح مسایل و مشکلات و درخواست های خود را داشته باشند.

استاندار قزوین افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود از طریق ملاقات های مردمی پیگیری و مرتفع می شود و مدیران از طریق ارتباط چهره به چهره با مردم و گفت و گو با آنان امکان رصد و بازبینی فعالیت ها، نارسایی ها و مشکلات مربوط به حوزه خود را پیدا می کنند.

جمالی پور گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ولی نعمت مسئولان هستند و ما شانی جز خدمت بی منت به آنان را نداریم.

وی در ادامه از سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به عنوان پلی مناسب و بی واسطه برای برقراری ارتباط بین مردم و مدیران و پیگیری درخواست های شهروندان یاد کرد و گفت: این سامانه ظرفیت بسیار مناسبی برای پیگیری مطالبات مردم به شمار می رود.

استاندار قزوین تصریح کرد: تقاضای دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی، درخواست جذب و اشتغال، تامین آب شرب و کشاورزی برخی از نقاط استان بیشترین سئوالات و درخواست های شهروندان با استانداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز