با اجرای پروژه نیمه‌مکانیزه پاسخگویی ۱۱۸، میزان پاسخگویی به متقاضیان از اوایل خردادماه سال‌جاری به دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با اجرای این طرح میزان پاسخگویی به متقاضیان ۱۱۸ در ساعات پرترافیک (۱۰ الی ۱۴) به ۶۳‌درصد و در مابقی ساعات شبانه‌روز به ۶۷‌درصد افزایش یافت، این در حالی است که میزان پاسخگویی در سال گذشته در ساعات پرترافیک ۳۳‌درصد و در مابقی ساعات شبانه‌روز ۲۲‌درصد بوده است.

براساس همین گزارش با توجه به وجود خط دوم در این طرح از زمان و کار اپراتور به صورت بهینه‌تری استفاده می‌شود و در زمانی که ماشین اطلاعات را برای مشترک بیان می‌کند اپراتور در همین زمان از طریق خط دوم به مشترک دیگری پاسخ می‌دهد.

اجرای طرح مذکور باعث رشد کمیت و کیفیت پاسخگویی، رضایت بیشتر مشترکین، صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی اپراتور و در نتیجه ارائه سرویس بهتر و مناسب‌تر به متقاضیان شده است.

ارائه خدمات ۱۱۸ تهران شبانه‌روزی بوده و علاوه بر شماره تلفن‌های شهر تهران، شماره تلفن‌های ثبت‌شده کلیه شهرهای کشور را نیز به طور مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

همچنین این شرکت امکان تهیه شماره تلفن از طریق اینترنت و اینترانت را فراهم کرده و مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران WWW.TCT.IR (بخش تلفن ۱۱۸) به شماره تلفن‌های موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.