به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمد مشتری افزود: همچنین طی7 ماهه امسال، 982 شکایت مردمی از طریق سامانه گویای 141 در بخش های باری، مسافری و راه ها به ثبت رسید.
وی بیشترین شکایات ثبت شده در بخش باری را 459 مورد ( 10 درصد از کل تماس های اپراتور ) برشمرد و خاطرنشان کرد: پرداخت نکردن کرایه، صدور بارنامه صوری، عدم پرداخت هزینه خواب و تخلیه نکردن بار، بیشترین شکایات در بخش باری طی این مدت بوده است.
این مسئول ادامه داد: شکایت ثبت شده مسافری در سامانه مذکور، 123 مورد ( 3 درصد از کل تماس های اپراتور) بوده که بیشترین شکایات در خصوص توقف بی مورد و تکراری، نرخ بلیت، خرید اینترنتی بلیت و تخلفات رانندگی است.
مشتری اظهار کرد: 400 مورد از شکایات نیز در خصوص مشکلات راه در سامانه 123 ثبت شد که 9 درصد از کل تماس های اپراتور را شامل می شود و بیشترین شکایات درباره چاله و خرابی راه ها، نصب سرعت گیر بدون علائم هشدار دهنده و وجود لاشه حیوان و سنگریزه در جاده بوده است.
انتهای پیام